همه چیز درباره ی شخصیت حرکتی
نوشته شده توسط : hire eu

 

موضوعات در این مقاله

  • ” همه چیز درباره ی شخصیت حرکتی”
  • ” مرکز اصلی در افراد حرکتی”
  • ” انواع تیپ شخصیت حرکتی”

” همه چیز درباره ی شخصیت حرکتی”

افراد با تیپ شخصیت حرکتی، نیاز اولیشون استقلال است. این افراد منطق بسیار کمی دارند و به چیزی که میخوان، حتما باید برسند. این افراد خیلی کم برای مشاوره میان و اصلا سوال نمی پرسند چون خودشون را عقل کل می دانند.

 

افراد حرکتی، چه زن و چه مردش حالت مردونه ای دارند و همه جا احساس راحتی و امنیت دارند. همچنین افراد حرکتی مدل حرکت کردنشون و صداشون هم با بقیه متفاوت است. این افراد همیشه خشمگین هستند و درگیر حرف های دیگران نمی شوند.

 

افراد حرکتی خروجی کار براشون خیلی مهم است و همچنین آن ها بیشتر مدیر و رئیس میشوند تا کارمند. این افراد نه اهل حسادتند و نه اهل غیبت، ولی اگر کسی که مقابلشون هست تنبل باشد خوششون نمیاد، درواقع ضعیف کش نیستند ولی اگر کسی تنبلی کند خوششون نمیاد.

 

افراد حرکتی قدم های بزرگی برمی دارند و تصمیم های بزرگی می گیرند و اگر اشتباه کنند، اشتباه های بزرگی می کنند.

 

بچه هایی که شخصیت حرکتی دارند، در بچگی خیلی خوب میتوانند از پس خودشون بر بیایند و کسی نمی تواند اذیتشون کند. بهتر است بچه های حرکتی را بیشتر به محیط های باز ببریم تا انرژیشون را تخلیه کنند.

 

افراد حرکتی نوع نشستن شون بسیار راحت است به گونه ای که جای زیادی را می گیرند و براشون مهم نیست که در چه محیطی قرار دارند، همچنین خیلی راحت هم با افراد گوناگون گرم می گیرند و صحبت می کنند. به طور کلی این افراد جوری رفتار میکنند که انگار رئیس اون محیط هستند.

 

افراد حرکتی نیز مانند افراد ذهنی، خیلی کم دست به خودکشی میزنند چون به هیچ عنوان قبول نمی کنند که در زندگی آنقدر باخته اند که دیگر توان زندگی کردن نداشته باشند. این افراد حتی اگر زندگی سختی هم داشته باشند با قدرت تمام ادامه میدهند و به هیچ عنوان هم قبول نمی کنند که از کسی کمک بگیرند.

” مرکز اصلی در افراد حرکتی”

همون طور که گفتم افراد حرکتی نیاز اولیشون استقلال است، خیلی صدای بلندی دارند و خشم زیادی را تجربه میکنند، افراد حرکتی مرتب بودن براشون مهم است ولی دنبال ظواهر نیستند.

افراد حرکتی دارای قدرت هستند و بسیار کنترل گرند و همچنین خیلی عجول هستند، اگر بتوانیم از پوسته ی سختی که افراد حرکتی برای خودشون درست کردند بگذریم، به یک مغز نرمی می رسیم.

 

” انواع تیپ شخصیت حرکتی”

شخصیت حرکتی نیز دارای سه تا تیپ شخصیت است.

شامل: تیپ1 (کمال طلب)، تیپ8 (رئیس)، تیپ9 (میانجی)

در مورد تیپ های شخصیت حرکتی در پست های بعدی صحبت خواهیم کرد…..





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: